Rekrutację prowadzi Agencja Zatrudnienia Unique People o numerze 27584, spółka wchodząca w skład grupy CCIG Group, największej firmy w branży Call i Contact Center w Polsce. Obecnie dla naszego Klienta, lidera car assistance w branży producentów i importerów samochodów, poszukujemy osoby do zespołu na stanowisko:
Specjalista Infolinii Assistance!
Miejsce pracy:
Warszawa
Twoim głównym zadaniem będą:
telefoniczna obsługa zgłoszeń zdarzeń drogowych,
przyjmowanie zgłoszeń awarii i wypadków,
organizacja samochodów zastępczych, noclegów, podróży powrotnych dla kierowców,
monitoring napraw warsztatowych,
organizacja pomocy drogowej za granicą.
Czego wymagamy:
łatwości nawiązywania pozytywnych relacji,
doświadczenia w obsłudze klienta,
umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach,
wysokiej kultury osobistej,
umiejętności szukania rozwiązania, wyszukiwania niezbędnych informacji,
umiejętności szybkiego reagowania na potrzeby klienta,
dyspozycyjności minimum 140h w miesiącu w systemie zmianowym (projekt pracuje w godzinach 7.00 - 22.00),
gotowości do pracy w weekendy i święta.
Oferujemy :
stałe wynagrodzenie oraz dodatkowy bonus motywacyjny,
pakiet wdrożeniowy, który przygotuje Cię do samodzielnej pracy,
wsparcie wykwalifikowanej kadry managerskiej,
współpraca z doświadczonym zespołem specjalistów,
możliwość pracy hybrydowej w kolejnym etapie po okresie wdrożeniowym.
Specjalista Infolinii Assistance!
Rekrutację prowadzi Agencja Zatrudnienia Unique People o numerze 27584, spółka wchodząca w skład grupy CCIG Group, największej firmy w branży Call i Contact Center w Polsce. Obecnie dla naszego Klienta, lidera car assistance w branży producentów i importerów samochodów, poszukujemy osoby do zespołu na stanowisko:
Specjalista Infolinii Assistance!
Miejsce pracy:
Warszawa
Twoim głównym zadaniem będą:
telefoniczna obsługa zgłoszeń zdarzeń drogowych,
przyjmowanie zgłoszeń awarii i wypadków,
organizacja samochodów zastępczych, noclegów, podróży powrotnych dla kierowców,
monitoring napraw warsztatowych,
organizacja pomocy drogowej za granicą.
Czego wymagamy:
łatwości nawiązywania pozytywnych relacji,
doświadczenia w obsłudze klienta,
umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach,
wysokiej kultury osobistej,
umiejętności szukania rozwiązania, wyszukiwania niezbędnych informacji,
umiejętności szybkiego reagowania na potrzeby klienta,
dyspozycyjności minimum 140h w miesiącu w systemie zmianowym (projekt pracuje w godzinach 7.00 - 22.00),
gotowości do pracy w weekendy i święta.
Oferujemy :
stałe wynagrodzenie oraz dodatkowy bonus motywacyjny,
pakiet wdrożeniowy, który przygotuje Cię do samodzielnej pracy,
wsparcie wykwalifikowanej kadry managerskiej,
współpraca z doświadczonym zespołem specjalistów,
możliwość pracy hybrydowej w kolejnym etapie po okresie wdrożeniowym.