ID:259283
Specjalista ds. Obsługi Klienta gry internetowej - język angielski, rosyjski, polski
Jesteśmy największym Call Center w Polsce, pracujemy z najlepszymi i dla najlepszych na rynku. Chcesz zostać częścią czegoś ważnego? Chcesz czuć, że Twoja praca ma sens i przede wszystkim jest doceniania?
W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy poszukujemy kandydatów do pracy na projekcie gier mobilnych na stanowisku Telefoniczny Doradca Klienta. Naszym kontrahentem jest jeden z największych operatorów gier mobilnych na świecie!
Jesteś pasjonatem gier 3D? Biegle posługujesz się językiem angielskim, rosyjskim oraz polskim? To ogłoszenie jest właśnie dla Ciebie!
Specjalista ds. Obsługi Klienta gry internetowej - język angielski, rosyjski, polski
Specjalista ds. Obsługi Klienta gry internetowej - język angielski, rosyjski, polski
Twoje zadania na projekcie:
- rozpoznawanie potrzeb i rozwiązywanie problemów graczy,
- obsługa zgłoszeń graczy dot. gry mobilnej,
- monitorowanie aplikacji oraz działania gry,
- aktywna gra w aplikacji (symulator łowienia ryb).
Nasze oczekiwania:
- znajomość języków: angielski, rosyjski na poziomie C1,
- doświadczenie w obsłudze klienta (fajnie napisać np. min. 3 mc itp),
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
- komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu pozytywnych relacji,
- dyspozycyjność 5 dni w tygodniu i min. 2 weekendy w miesiącu lub alternatywnie 3 dni w tygodniu i wszystkie weekendy,
- dyspozycyjność w godzinach nocnych (projekt pracuje pn. - pt: 17.00 - 7.00 oraz w weekendy i święta - 24h na dobę).
Mile widziana:
- znajomość języka polskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację,
- umiejętność rozpoznawania potrzeby klienta,
- umiejętność szybkiego reagowania w kryzysowych sytuacjach.
Nasza oferta dla Ciebie:
- stabilność finansowa (atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz dodatkowe bonusy),
- pakiet wdrożeniowy, który zapewni Ci odpowiednie przygotowanie do nowej roli,
- benefity: karta multisport, pakiet medyczny, ubezpieczenie na życie,
- możliwość rozwoju w strukturach firmy,
- możliwość pracy zdalnej po pozytywnym przejściu wdrożenia,
- praca w przyjaznej atmosferze w międzynarodowym zespole.
Ta oferta Cię zainteresowała? Nie czekaj, nie zastanawiaj się tylko wyślij nam swoje CV. Z chęcią zobaczymy się z Tobą na rozmowie rekrutacyjnej!
Jesteśmy największym Call Center w Polsce, pracujemy z najlepszymi i dla najlepszych na rynku. Chcesz zostać częścią czegoś ważnego? Chcesz czuć, że Twoja praca ma sens i przede wszystkim jest doceniania?
W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy poszukujemy kandydatów do pracy na projekcie gier mobilnych na stanowisku Telefoniczny Doradca Klienta. Naszym kontrahentem jest jeden z największych operatorów gier mobilnych na świecie!
Jesteś pasjonatem gier 3D? Biegle posługujesz się językiem angielskim, rosyjskim oraz polskim? To ogłoszenie jest właśnie dla Ciebie!
Specjalista ds. Obsługi Klienta gry internetowej - język angielski, rosyjski, polski
Specjalista ds. Obsługi Klienta gry internetowej - język angielski, rosyjski, polski
Miejsce pracy:
Warszawa
Twoje zadania na projekcie:
rozpoznawanie potrzeb i rozwiązywanie problemów graczy,
obsługa zgłoszeń graczy dot. gry mobilnej,
monitorowanie aplikacji oraz działania gry,
aktywna gra w aplikacji (symulator łowienia ryb).
Nasze oczekiwania:
znajomość języków: angielski, rosyjski na poziomie C1,
doświadczenie w obsłudze klienta (fajnie napisać np. min. 3 mc itp),
wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu pozytywnych relacji,
dyspozycyjność 5 dni w tygodniu i min. 2 weekendy w miesiącu lub alternatywnie 3 dni w tygodniu i wszystkie weekendy,
dyspozycyjność w godzinach nocnych (projekt pracuje pn. - pt: 17.00 - 7.00 oraz w weekendy i święta - 24h na dobę).
Mile widziana:
znajomość języka polskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację,
umiejętność rozpoznawania potrzeby klienta,
umiejętność szybkiego reagowania w kryzysowych sytuacjach.
Nasza oferta dla Ciebie:
stabilność finansowa (atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz dodatkowe bonusy),
pakiet wdrożeniowy, który zapewni Ci odpowiednie przygotowanie do nowej roli,
benefity: karta multisport, pakiet medyczny, ubezpieczenie na życie,
możliwość rozwoju w strukturach firmy,
możliwość pracy zdalnej po pozytywnym przejściu wdrożenia,
praca w przyjaznej atmosferze w międzynarodowym zespole.
Ta oferta Cię zainteresowała? Nie czekaj, nie zastanawiaj się tylko wyślij nam swoje CV. Z chęcią zobaczymy się z Tobą na rozmowie rekrutacyjnej!
Aplikuj