zmień miasto
Jesteś tutaj:
ZNAJDŹ OFERTĘ PRACY
Rodzaj pracy
 
 
Branża
BRANŻE
ID:243694

Specjalista ds. obsługi klienta

Numer referencyjny: a0t5800000ZswmTAAR

Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.

Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa

Obowiązki:
  • kompleksowe zarządzanie portfelem przydzielonych klientów,
  • proaktywna obsługa klienta (m.in. prowadzenie rozmów telefonicznych i korespondencji mailowej, negocjowanie warunków umowy itp.),
  • raportowanie i monitorowanie wyników pracy,
  • bieżące prace administracyjne.
Wymagania:
  • wykształcenie min. średnie,
  • doświadczenie w obsłudze klienta w sektorze finansowym,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
  • komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, inicjatywa,dobrze rozwinięte zdolności organizacyjne,
  • mile widziana znajomość programów tj.: LEO,LEO FK lub DEF 3000.
Oferujemy:
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • możliwość zdobycia cennego doświadczenia,
  • pracę w międzynarodowym środowisku,
  • pakiet benefitów pozapłacowych,
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.

Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:



Specjalista ds. obsługi klienta

Miejsce pracy: Warszawa

Obowiązki:kompleksowe zarządzanie portfelem przydzielonych klientów,
proaktywna obsługa klienta (m.in. prowadzenie rozmów telefonicznych i korespondencji mailowej, negocjowanie warunków umowy itp.),
raportowanie i monitorowanie wyników pracy,
bieżące prace administracyjne.


Wymagania: wykształcenie min. średnie,
doświadczenie w obsłudze klienta w sektorze finansowym,
znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, inicjatywa,dobrze rozwinięte zdolności organizacyjne,
mile widziana znajomość programów tj.: LEO,LEO FK lub DEF 3000.


Oferujemy:zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową,
atrakcyjne wynagrodzenie,
możliwość zdobycia cennego doświadczenia,
pracę w międzynarodowym środowisku,
pakiet benefitów pozapłacowych,

Zobacz również


zobacz więcej ofert
REKLAMA

Polecane oferty

Praca

Praca w branży

Praca na stanowisku

Oferty pracy wg rodzaju

FB dlaMaturzysty.pl reklama