ID:243694
Specjalista ds. obsługi klienta
Numer referencyjny: a0t5800000ZswmTAAR
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:- kompleksowe zarządzanie portfelem przydzielonych klientów,
- proaktywna obsługa klienta (m.in. prowadzenie rozmów telefonicznych i korespondencji mailowej, negocjowanie warunków umowy itp.),
- raportowanie i monitorowanie wyników pracy,
- bieżące prace administracyjne.
Wymagania: - wykształcenie min. średnie,
- doświadczenie w obsłudze klienta w sektorze finansowym,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, inicjatywa,dobrze rozwinięte zdolności organizacyjne,
- mile widziana znajomość programów tj.: LEO,LEO FK lub DEF 3000.
Oferujemy:- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia,
- pracę w międzynarodowym środowisku,
- pakiet benefitów pozapłacowych,
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:kompleksowe zarządzanie portfelem przydzielonych klientów,
proaktywna obsługa klienta (m.in. prowadzenie rozmów telefonicznych i korespondencji mailowej, negocjowanie warunków umowy itp.),
raportowanie i monitorowanie wyników pracy,
bieżące prace administracyjne.
Wymagania: wykształcenie min. średnie,
doświadczenie w obsłudze klienta w sektorze finansowym,
znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, inicjatywa,dobrze rozwinięte zdolności organizacyjne,
mile widziana znajomość programów tj.: LEO,LEO FK lub DEF 3000.
Oferujemy:zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową,
atrakcyjne wynagrodzenie,
możliwość zdobycia cennego doświadczenia,
pracę w międzynarodowym środowisku,
pakiet benefitów pozapłacowych,