ID:247595
Specjalista ds. obsługi klienta i umów finansowania (Customer Care Specialist)
Numer referencyjny: a0t4H00000gOuUxQAK
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta i umów finansowania (Customer Care Specialist)
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:- aktywowanie umów leasingowych,
- wystawianie faktur okresowych oraz dodatkowych związanych z obsługą umów finansowania,
- działania administracyjne związane z procesem obsługi klienta,
- telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów,
- obsługa klientów w call center,
- współudział w projektach zwiększających efektywność w obszarze aktywowania umów.
Wymagania:- wykształcenie wyższe,
- doświadczenie w obsłudze klienta,
- mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta w sektorze finansowym,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- wysoka kultura osobista,
- umiejętność pracy w zespole,
- komunikatywność, inicjatywa, umiejętność podejmowania decyzji,
- zdolności organizacyjne.
Oferujemy:- zatrudnienie w oparciu o umowę outsourcing na czas określony,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- pakiet benefitów,
- dofinansowanie do obiadów,
- pracę w międzynarodowej firmie o uznanej renomie.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta i umów finansowania (Customer Care Specialist)
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:
- aktywowanie umów leasingowych,
- wystawianie faktur okresowych oraz dodatkowych związanych z obsługą umów finansowania,
- działania administracyjne związane z procesem obsługi klienta,
- telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów,
- obsługa klientów w call center,
- współudział w projektach zwiększających efektywność w obszarze aktywowania umów.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe,
- doświadczenie w obsłudze klienta,
- mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta w sektorze finansowym,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- wysoka kultura osobista,
- umiejętność pracy w zespole,
- komunikatywność, inicjatywa, umiejętność podejmowania decyzji,
- zdolności organizacyjne/
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę outsourcing na czas określony,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- pakiet benefitów,
- dofinansowanie do obiadów,
- pracę w międzynarodowej firmie o uznanej renomie.