zmień miasto
Jesteś tutaj:
ZNAJDŹ OFERTĘ PRACY
Rodzaj pracy
 
 
Branża
BRANŻE
ID:240557

Specjalista ds. obsługi klienta (k/m)

Numer referencyjny: a0t5800000DNPyRAAX

Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.

Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta (k/m)
Miejsce pracy: Warszawa

Obowiązki:
  • profesjonalna i kompleksowa obsługę klientów,
  • obsługa połączeń telefonicznych w ruchu przychodzącym,
  • indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta,
  • budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami,
  • dbanie o dobry wizerunek firmy.
Wymagania:
  • doświadczenie w call center lub obsłudze klienta - mile widziane,
  • wysoka komunikatywność oraz rozwinięte umiejętności interpersonalne,
  • motywacja i zaangażowanie,
  • dobra dykcja,
  • odporność na stres,
  • znajomość aplikacji pakietu MS Office,
  • znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
  • umowę-zlecenie,
  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku międzynarodowym,
  • wynagrodzenie godzinowe: 16 zł brutto,
  • oferta dotyczy pracy tymczasowej.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.

Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:



Specjalista ds. obsługi klienta (k/m)

Miejsce pracy: Warszawa

Obowiązki:profesjonalna i kompleksowa obsługę klientów,
obsługa połączeń telefonicznych w ruchu przychodzącym,
indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta,
budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami,
dbanie o dobry wizerunek firmy.


Wymagania:doświadczenie w call center lub obsłudze klienta - mile widziane,
wysoka komunikatywność oraz rozwinięte umiejętności interpersonalne,
motywacja i zaangażowanie,
dobra dykcja,
odporność na stres,
znajomość aplikacji pakietu MS Office,
znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.


Oferujemy:umowę-zlecenie,
pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku międzynarodowym,
wynagrodzenie godzinowe: 16 zł brutto,
oferta dotyczy pracy tymczasowej.
REKLAMA

Polecane oferty

Praca

Praca w branży

Praca na stanowisku

Oferty pracy wg rodzaju

FB dlaMaturzysty.pl reklama