ID:242383
Specjalista ds. obsługi klienta (k/m)
Numer referencyjny: a0t5800000DNPyRAAX
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta (k/m)
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:- profesjonalna i kompleksowa obsługę klientów,
- obsługa połączeń telefonicznych w ruchu przychodzącym,
- indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta,
- budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami,
- dbanie o dobry wizerunek firmy.
Wymagania:- doświadczenie w call center lub obsłudze klienta - mile widziane,
- wysoka komunikatywność oraz rozwinięte umiejętności interpersonalne,
- motywacja i zaangażowanie,
- dobra dykcja,
- odporność na stres,
- znajomość aplikacji pakietu MS Office,
- znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:- umowę-zlecenie,
- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku międzynarodowym,
- wynagrodzenie godzinowe: 16 zł brutto.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta (k/m)
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:profesjonalna i kompleksowa obsługę klientów,
obsługa połączeń telefonicznych w ruchu przychodzącym,
indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta,
budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami,
dbanie o dobry wizerunek firmy.
Wymagania:doświadczenie w call center lub obsłudze klienta - mile widziane,
wysoka komunikatywność oraz rozwinięte umiejętności interpersonalne,
motywacja i zaangażowanie,
dobra dykcja,
odporność na stres,
znajomość aplikacji pakietu MS Office,
znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:umowę-zlecenie,
pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku międzynarodowym,
wynagrodzenie godzinowe: 16 zł brutto.