ID:253252
Specjalista ds. obsługi klienta (k/m)
Numer referencyjny: a0t4H00000sNYJXQA4
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta (k/m)
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:- realizacja zamówień i wprowadzanie ich do systemu SAP,
- informowanie klientów o zamówieniu i stanie dostawy,
- zbieranie i rozwiązywanie reklamacji od klientów w systemie SAP,
- współpraca z działem sprzedaży,
- cykliczne tworzenie raportów i aktualizacja danych w systemach,
- współpraca z klientami w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu informacji,
- dbanie o wysoki poziom zadowolenia klientów.
Wymagania:- umiejętność obsługi pakietu MS Office, w szczególności Excel,
- komunikatywność i umiejętność pracy w grupie,
- bardzo dobra organizacja i zaangażowanie,
- obowiązkowość i odpowiedzialność,
- zaangażowanie w powierzone obowiązki i zadania,
- wysoka zdolność komunikacji,
- umiejętność pracy pod presja czasu oraz podzielność uwagi,
- łatwość w uczeniu się nowych programów,
- mile widziana znajomość języka angielskiego,
- zdolności analityczne i precyzja w wykonywaniu powierzonych zadań.
Oferujemy:- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- nowoczesne narzędzia pracy,
- 1-zmianowy system pracy,
- pracę w dynamicznie rozwijającym się środowisku międzynarodowej firmy branży FMCG,
- pracę w milej atmosferze,
- bogaty pakiet benenfitów (prywatna opieka medyczna, karta multisport, dodatkowe ubezpieczenie na życie).
Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta (k/m)
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:realizacja zamówień i wprowadzanie ich do systemu SAP,
informowanie klientów o zamówieniu i stanie dostawy,
zbieranie i rozwiązywanie reklamacji od klientów w systemie SAP,
współpraca z działem sprzedaży,
cykliczne tworzenie raportów i aktualizacja danych w systemach,
współpraca z klientami w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu informacji,
dbanie o wysoki poziom zadowolenia klientów.
Wymagania:umiejętność obsługi pakietu MS Office, w szczególności Excel,
komunikatywność i umiejętność pracy w grupie,
bardzo dobra organizacja i zaangażowanie,
obowiązkowość i odpowiedzialność,
zaangażowanie w powierzone obowiązki i zadania,
wysoka zdolność komunikacji,
umiejętność pracy pod presja czasu oraz podzielność uwagi,
łatwość w uczeniu się nowych programów,
mile widziana znajomość języka angielskiego,
zdolności analityczne i precyzja w wykonywaniu powierzonych zadań.
Oferujemy:stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
atrakcyjne wynagrodzenie,
nowoczesne narzędzia pracy,
1-zmianowy system pracy,
pracę w dynamicznie rozwijającym się środowisku międzynarodowej firmy branży FMCG,
pracę w milej atmosferze,
bogaty pakiet benenfitów (prywatna opieka medyczna, karta multisport, dodatkowe ubezpieczenie na życie).
Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.