ID:255409
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem czeskim!
Szukasz pracy, w której będziesz używać języka czeskiego?
Interesujesz się modą?
Lubisz pracować z ludźmi, a pomoc klientom przynosi Ci satysfakcję?
Chcesz wykorzystywać swoje kompetencje i podnosić kwalifikacje?
Jeśli odpowiedziałeś TAK to nasza oferta jest właśnie dla Ciebie!
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem czeskim!
Jakich osób poszukujemy?
- które posługują się językiem czeskim na poziomie C1,
- posługują się angielskim w stopniu komunikatywnym,
- które cechuje pozytywne usposobienie oraz otwartość na pracę międzynarodowym zespole,
- rzetelnych, sumiennych, dla których ważne jest budowanie pozytywnych relacji z klientami,
- są gotowe do pracy w godzinach pomiędzy 9.00 - 17.00 od poniedziałku do piatku.
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na projekcie infolinii obsługowej będzie należało:
- odbieranie połączeń przychodzących od klientów (rozmowy w języku czeskim),
- obsługa mailowej zgłoszeń,
- udzielanie informacji na temat zgłoszeń już złożonych i tych, które klienci chcą dopiero złożyć,
- informowanie o zasadach zwrotu, reklamacji, itp.,
- odpowiadanie na pytania klientów dotyczących: programów lojalnościowych, promocji.
Co chcemy Ci zaoferować w zamian?
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- pakiet szkoleń, który przygotuje Cię do samodzielnej pracy,
- możliwość rozwoju w strukturze organizacji CCIG GROUP oraz podnoszenia swoich kwalifikacji,
- możliwość pracy zdalnej na dalszym etapie współpracy,
- pracę w przyjaznym środowisku :)
Jeśli zainteresowało Cię to ogłoszenie - aplikuj do nas już dziś! Zostań częścią naszego zespołu.
Location:Warszawa |
Warszawa |
|
Szukasz pracy, w której będziesz używać języka czeskiego?
Interesujesz się modą?
Lubisz pracować z ludźmi, a pomoc klientom przynosi Ci satysfakcję?
Chcesz wykorzystywać swoje kompetencje i podnosić kwalifikacje?
Jeśli odpowiedziałeś TAK to nasza oferta jest właśnie dla Ciebie!
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem czeskim!
Jakich osób poszukujemy?
które posługują się językiem czeskim na poziomie C1,
posługują się angielskim w stopniu komunikatywnym,
które cechuje pozytywne usposobienie oraz otwartość na pracę międzynarodowym zespole,
rzetelnych, sumiennych, dla których ważne jest budowanie pozytywnych relacji z klientami,
są gotowe do pracy w godzinach pomiędzy 9.00 - 17.00 od poniedziałku do piatku.
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na projekcie infolinii obsługowej będzie należało:
odbieranie połączeń przychodzących od klientów (rozmowy w języku czeskim),
obsługa mailowej zgłoszeń,
udzielanie informacji na temat zgłoszeń już złożonych i tych, które klienci chcą dopiero złożyć,
informowanie o zasadach zwrotu, reklamacji, itp.,
odpowiadanie na pytania klientów dotyczących: programów lojalnościowych, promocji.
Co chcemy Ci zaoferować w zamian?
atrakcyjne wynagrodzenie,
pakiet szkoleń, który przygotuje Cię do samodzielnej pracy,
możliwość rozwoju w strukturze organizacji CCIG GROUP oraz podnoszenia swoich kwalifikacji,
możliwość pracy zdalnej na dalszym etapie współpracy,
pracę w przyjaznym środowisku :)
Jeśli zainteresowało Cię to ogłoszenie - aplikuj do nas już dziś! Zostań częścią naszego zespołu.
Location:Warszawa
Warszawa