zmień miasto
Jesteś tutaj:
ZNAJDŹ OFERTĘ PRACY
Rodzaj pracy
 
 
Branża
BRANŻE
ID:232821

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego - dział obsługi Klienta

Numer referencyjny: SDSOK052017





Sklep netmoda.pl jest prężnie działającą i dynamicznie rozwijającą się firmą, będącą od 2006 roku na polskim rynku. Specjalizujemy się w detalicznej sprzedaży odzieży w branży internetowej.

Poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego - dział obsługi Klienta


Opis Stanowiska:
  • e-mailowa i telefoniczna Obsługa Klienta 
  • segregowanie dokumentów firmy 
  • przygotowywanie oraz wystawianie ofert handlowych  
  • dbanie o dobry wizerunek firmy 
  • rozpatrywanie zwrotów i reklamacji
Wymagania:
  • wykształcenie średnie, (w trakcie studiów) - status studenta 
  • dokładność i rzetelność 
  • biegła znajomość Internetu i obsługi komputera (Microsoft Office) 
  • umiejętność pracy w zespole 
  • komunikatywność i umiejętność rozwiązywania problemów 
  • samodzielność 
  • brak uzależnień 
  • wysoka kultura osobista- zaangażowanie 

Poszukujemy osób energicznych, które chętnie podejmują wyzwania, są obowiązkowe, asertywne i kreatywne. Oczekujemy od naszych pracowników zaangażowania w wykonywaną pracę, dokładności, rzetelności sumienności i samodzielności.


Oferujemy:
  • umowę zlecenie
  • atrakcyjne warunki zatrudnienia
  • miłą atmosferę
  • miesięczne wynagrodzenie
  • pracę od poniedziałku do piątku 


Czekamy na Państwa zgłoszenia.
                
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."
                
Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.



Sklep netmoda.pl jest prężnie działającą i dynamicznie rozwijającą się firmą, będącą od 2006 roku na polskim rynku. Specjalizujemy się w detalicznej sprzedaży odzieży w branży internetowej.

Poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego - dział obsługi Klienta


Opis Stanowiska:
  • e-mailowa i telefoniczna Obsługa Klienta 
  • segregowanie dokumentów firmy 
  • przygotowywanie oraz wystawianie ofert handlowych  
  • dbanie o dobry wizerunek firmy 
  • rozpatrywanie zwrotów i reklamacji
Wymagania:
  • wykształcenie średnie, (w trakcie studiów) - status studenta 
  • dokładność i rzetelność 
  • biegła znajomość Internetu i obsługi komputera (Microsoft Office) 
  • umiejętność pracy w zespole 
  • komunikatywność i umiejętność rozwiązywania problemów 
  • samodzielność 
  • brak uzależnień 
  • wysoka kultura osobista- zaangażowanie 

Poszukujemy osób energicznych, które chętnie podejmują wyzwania, są obowiązkowe, asertywne i kreatywne. Oczekujemy od naszych pracowników zaangażowania w wykonywaną pracę, dokładności, rzetelności sumienności i samodzielności.


Oferujemy:
  • umowę zlecenie
  • atrakcyjne warunki zatrudnienia
  • miłą atmosferę
  • miesięczne wynagrodzenie
  • pracę od poniedziałku do piątku
REKLAMA

Polecane oferty

Praca

Praca w branży

Praca na stanowisku

Oferty pracy wg rodzaju

FB dlaMaturzysty.pl reklama