ID:244787
Specjalista/ka ds. komunikacji on-line
Numer referencyjny: a0t5800000Zsl7GAAR
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista/ka ds. komunikacji on-line
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:- wdrażanie, optymalizacja i zarządzanie kampaniami Google Ads, Facebook Ads,
- cykliczne tworzenie raportów z prowadzonych działań marketingowych w zakresie płatnego pozyskiwania ruchu,
- tworzenie treści komunikacji w wybranych kanałach elektronicznych,
- moderowanie dyskusji w mediach społecznościowych,
- realizacja działań reklamowych wspierających sprzedaż w kanale online,
- współpraca z influencerami zewnętrznymi oraz portalami branżowymi,
- administracja i zarządzanie stroną www - w zakresie spójności, przejrzystości i atrakcyjności wizualnej,
- analiza ruchu za pomocą Adobe Omniture,
- organizacja webinarów i podcastów,
- analiza efektywności podejmowanych działań i proponowanie zmian na rzecz maksymalizacji efektywności komunikacji w kanałach elektronicznych.
Wymagania:- wcześniejsze doświadczenie w projektowaniu działań B2B w social media,
- dobra znajomość języka angielskiego (umożliwiająca codzienną komunikację),
- wiedza na temat zastosowania nowoczesnych technologii w komunikacji,
- praktyczna umiejętność redagowania tekstów,
- mile widziana znajomość Adobe Experience Manager oraz Eloqua,
- doświadczenie w praktycznym zastosowaniu SEM oraz SEO będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:- umowę o pracę na czas określony,
- atrakcyjne wynagrodzenie (stawka podstawowa + premie),
- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych w międzynarodowym przedsiębiorstwie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- szkolenia,
- benefity pozapłacowe.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista/ka ds. komunikacji on-line
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:wdrażanie, optymalizacja i zarządzanie kampaniami Google Ads, Facebook Ads,
cykliczne tworzenie raportów z prowadzonych działań marketingowych w zakresie płatnego pozyskiwania ruchu,
tworzenie treści komunikacji w wybranych kanałach elektronicznych,
moderowanie dyskusji w mediach społecznościowych,
realizacja działań reklamowych wspierających sprzedaż w kanale online,
współpraca z influencerami zewnętrznymi oraz portalami branżowymi,
administracja i zarządzanie stroną www - w zakresie spójności, przejrzystości i atrakcyjności wizualnej,
analiza ruchu za pomocą Adobe Omniture,
organizacja webinarów i podcastów,
analiza efektywności podejmowanych działań i proponowanie zmian na rzecz maksymalizacji efektywności komunikacji w kanałach elektronicznych.
Wymagania:wcześniejsze doświadczenie w projektowaniu działań B2B w social media,
dobra znajomość języka angielskiego (umożliwiająca codzienną komunikację),
wiedza na temat zastosowania nowoczesnych technologii w komunikacji,
praktyczna umiejętność redagowania tekstów,
mile widziana znajomość Adobe Experience Manager oraz Eloqua,
doświadczenie w praktycznym zastosowaniu SEM oraz SEO będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:umowę o pracę na czas określony,
atrakcyjne wynagrodzenie (stawka podstawowa + premie),
możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych w międzynarodowym przedsiębiorstwie o ugruntowanej pozycji na rynku,
szkolenia,
benefity pozapłacowe.