ID:240852
Specjalista/ka ds. obsługi klienta i umów finansowania
Numer referencyjny: a0t5800000OaSh0AAF
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista/ka ds. obsługi klienta i umów finansowania
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:- procesowanie zmian do umów finansowania oraz cesji umów,
- weryfikacja dokumentów, obsługa klienta, zmiany systemowe,
- prowadzenie projektów oraz udział w projektach w obszarze Customer Service Center (w tym: projekty z centralą, definiowanie potrzeb systemowych itp.),
- działania administracyjne związane z procesem obsługi klienta,
- kompleksowa obsługa klientów.
Wymagania:- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ekonomia, finanse i rachunkowość, administracja, zarządzanie itp.),
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- wcześniejsze doświadczenie w prowadzeniu projektów (zwłaszcza w języku angielskim),
- wcześniejsze doświadczenie w obsłudze klienta w sektorze finansowym,
- dobra znajomość MS Office,
- wysoka kultura osobista,
- komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
- inicjatywna, umiejętność podejmowania decyzji, zdolności organizacyjne, odporność na stres.
Oferujemy:- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- pakiet szkoleń oraz benefitów pozapłacowych,
- pracę w dynamicznie rozwijającym się zespole,
- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista/ka ds. obsługi klienta i umów finansowania
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:procesowanie zmian do umów finansowania oraz cesji umów,
weryfikacja dokumentów, obsługa klienta, zmiany systemowe,
prowadzenie projektów oraz udział w projektach w obszarze Customer Service Center (w tym: projekty z centralą, definiowanie potrzeb systemowych itp.),
działania administracyjne związane z procesem obsługi klienta,
kompleksowa obsługa klientów.
Wymagania:wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ekonomia, finanse i rachunkowość, administracja, zarządzanie itp.),
bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
wcześniejsze doświadczenie w prowadzeniu projektów (zwłaszcza w języku angielskim),
wcześniejsze doświadczenie w obsłudze klienta w sektorze finansowym,
dobra znajomość MS Office,
wysoka kultura osobista,
komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
inicjatywna, umiejętność podejmowania decyzji, zdolności organizacyjne, odporność na stres.
Oferujemy:stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
atrakcyjne wynagrodzenie,
pakiet szkoleń oraz benefitów pozapłacowych,
pracę w dynamicznie rozwijającym się zespole,
możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych.