ID:258375
Specjalista/ka ds. reklamacji (praca czasowa)
Numer referencyjny: a0t6N000000A5bkQAC
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista/ka ds. reklamacji (praca czasowa)
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:- rozpatrywanie reklamacji klientów,
- stały kontakt z klientami,
- rejestracja zgłoszeń w bazie,
- stały kontakt z działem technicznym,
- koordynowanie zamówień od dostawców.
Wymagania:- min. rok doświadczenia w pracy administracyjno-biurowej,
- podstawowa znajomość pakietu MS Office,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- dokładność, sumienność, terminowość,
- komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
- radzenie sobie ze stresem , umiejętność rozmowy z trudnym klientem.
Oferujemy:- czasowe zatrudnienie (rok - 18 miesięcy), w oparciu o umowę o pracę tymczasową,
- możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku międzynarodowym,
- wynagrodzenie miesięczne w przedziale 4000 - 4500 zł brutto (w zależności od doświadczenia administracyjnego).
Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista/ka ds. reklamacji (praca czasowa)
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:rozpatrywanie reklamacji klientów,
stały kontakt z klientami,
rejestracja zgłoszeń w bazie,
stały kontakt z działem technicznym,
koordynowanie zamówień od dostawców.
Wymagania:min. rok doświadczenia w pracy administracyjno-biurowej,
podstawowa znajomość pakietu MS Office,
znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
dokładność, sumienność, terminowość,
komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
radzenie sobie ze stresem , umiejętność rozmowy z trudnym klientem.
Oferujemy:czasowe zatrudnienie (rok - 18 miesięcy), w oparciu o umowę o pracę tymczasową,
możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku międzynarodowym,
wynagrodzenie miesięczne w przedziale 4000 - 4500 zł brutto (w zależności od doświadczenia administracyjnego).
Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.