zmień miasto
Jesteś tutaj:
ZNAJDŹ OFERTĘ PRACY
Rodzaj pracy
 
 
Branża
BRANŻE
ID:240765

Specjalista/ka ds. telefonicznej obsługi klienta z językiem niemieckim

Numer referencyjny: a0t5800000OaNq5AAF

Firma: Trenkwalder

Miejsce pracy: woj. mazowieckie, Warszawa

Data publikacji: 2018-06-08

 

Branża: Obsługa klienta / Call Center

Rodzaj: Praca tymczasowa

Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.

Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:

Specjalista/ka ds. telefonicznej obsługi klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Warszawa

Obowiązki:
  • telefoniczna obsługa klienta niemieckojęzycznego,
  • profesjonalne doradztwo,
  • raportowanie wyników pracy,
  • inne prace zlecone przez przełożonego.
Wymagania:
  • biegła znajomość języka niemieckiego (min. C1) - warunek konieczny,
  • dobra znajomość obsługi komputera oraz aplikacji pakietu MS Office,
  • wysoki poziom zdolności komunikacyjnych i interpersonalnych,
  • doświadczenie w branży Call Center - mile widziane.
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • bardzo atrakcyjne wynagrodzenie,
  • możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku,
  • dobrze skomunikowaną lokalizację pracy,
  • pakiet szkoleń wdrażających.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.

Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:



Specjalista/ka ds. telefonicznej obsługi klienta z językiem niemieckim

Miejsce pracy: Warszawa

Obowiązki:telefoniczna obsługa klienta niemieckojęzycznego,
profesjonalne doradztwo,
raportowanie wyników pracy,
inne prace zlecone przez przełożonego.


Wymagania:biegła znajomość języka niemieckiego (min. C1) - warunek konieczny,
dobra znajomość obsługi komputera oraz aplikacji pakietu MS Office,
wysoki poziom zdolności komunikacyjnych i interpersonalnych,
doświadczenie w branży Call Center - mile widziane.


Oferujemy:stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
bardzo atrakcyjne wynagrodzenie,
możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku,
dobrze skomunikowaną lokalizację pracy,
pakiet szkoleń wdrażających.


REKLAMA

Polecane oferty

Praca

Praca w branży

Praca na stanowisku

Oferty pracy wg rodzaju

FB dlaMaturzysty.pl reklama