ID:240765
Specjalista/ka ds. telefonicznej obsługi klienta z językiem niemieckim
Numer referencyjny: a0t5800000OaNq5AAF
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista/ka ds. telefonicznej obsługi klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:- telefoniczna obsługa klienta niemieckojęzycznego,
- profesjonalne doradztwo,
- raportowanie wyników pracy,
- inne prace zlecone przez przełożonego.
Wymagania:- biegła znajomość języka niemieckiego (min. C1) - warunek konieczny,
- dobra znajomość obsługi komputera oraz aplikacji pakietu MS Office,
- wysoki poziom zdolności komunikacyjnych i interpersonalnych,
- doświadczenie w branży Call Center - mile widziane.
Oferujemy:- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- bardzo atrakcyjne wynagrodzenie,
- możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku,
- dobrze skomunikowaną lokalizację pracy,
- pakiet szkoleń wdrażających.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista/ka ds. telefonicznej obsługi klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:telefoniczna obsługa klienta niemieckojęzycznego,
profesjonalne doradztwo,
raportowanie wyników pracy,
inne prace zlecone przez przełożonego.
Wymagania:biegła znajomość języka niemieckiego (min. C1) - warunek konieczny,
dobra znajomość obsługi komputera oraz aplikacji pakietu MS Office,
wysoki poziom zdolności komunikacyjnych i interpersonalnych,
doświadczenie w branży Call Center - mile widziane.
Oferujemy:stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
bardzo atrakcyjne wynagrodzenie,
możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku,
dobrze skomunikowaną lokalizację pracy,
pakiet szkoleń wdrażających.