ID:270442
Specjalista w dziale Customer Care (k/m)
Numer referencyjny: a0t6N000000mSNTQA2
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista w dziale Customer Care (k/m)
Miejsce pracy: Warszawa, Polska
Obowiązki:- wsparcie przy odpowiadaniu na zapytania Klientów, wprowadzaniu oraz koordynowaniu realizacji zamówień,
- wsparcie terminowej realizacji zamówień i dostaw do Klientów,
- kontakt z zagranicznymi fabrykami celem potwierdzenia dostępności produktów,
- wsparcie przy bieżącym uzupełnianiu danych produktowych w systemie SAP,
- wsparcie obsługi reklamacji Klientów,
- udział w spotkaniach i szkoleniach wewnętrznych.
Wymagania:- bardzo dobra znajomość języka polskiego i angielskiego (warunek konieczny),
- dobra znajomość pakietu MS Office,
- otwartość, komunikatywność, pozytywne nastawienie,
- umiejętność pracy indywidualnej i w zespole,
- doświadczenie w pracy z systemem zintegrowanym - mile widziane.
Oferujemy:- możliwość rozwoju w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku międzynarodowym,
- wynagrodzenie podstawowe dostosowane do kompetencji i doświadczenia,
- atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych i świadczeń socjalnych,
- szeroki pakiet wdrożeniowy podnoszący kwalifikacje,
- umowa o pracę tymczasową z firmą zewnętrzną, z perspektywą przyjęcia w struktury pracodawcy.
Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista w dziale Customer Care (k/m)
Miejsce pracy: Warszawa, Polska
Obowiązki:wsparcie przy odpowiadaniu na zapytania Klientów, wprowadzaniu oraz koordynowaniu realizacji zamówień,
wsparcie terminowej realizacji zamówień i dostaw do Klientów,
kontakt z zagranicznymi fabrykami celem potwierdzenia dostępności produktów,
wsparcie przy bieżącym uzupełnianiu danych produktowych w systemie SAP,
wsparcie obsługi reklamacji Klientów,
udział w spotkaniach i szkoleniach wewnętrznych.
Wymagania:bardzo dobra znajomość języka polskiego i angielskiego (warunek konieczny),
dobra znajomość pakietu MS Office,
otwartość, komunikatywność, pozytywne nastawienie,
umiejętność pracy indywidualnej i w zespole,
doświadczenie w pracy z systemem zintegrowanym - mile widziane.
Oferujemy:możliwość rozwoju w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku międzynarodowym,
wynagrodzenie podstawowe dostosowane do kompetencji i doświadczenia,
atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych i świadczeń socjalnych,
szeroki pakiet wdrożeniowy podnoszący kwalifikacje,
umowa o pracę tymczasową z firmą zewnętrzną, z perspektywą przyjęcia w struktury pracodawcy.
Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.