ID:241144
Team Leader Call Center
Numer referencyjny: a0t5800000OacNAAAZ
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Team Leader Call Center
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:- zarządzanie podległym zespołem,
- bieżące wsparcie i motywowanie konsultantów,
- administrowanie harmonogramem wykonywania zadań przez pracowników,
- aktywny udział w rozwijaniu i udoskonalaniu obowiązujących procesów, analiza pracy konsultantów, propozycje zmian i usprawnień,
- sporządzenie raportów operacyjnych, analiza danych, kontrola i raportowanie.
Wymagania:- minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
- mile widziane doświadczenie w zarządzaniu zespołem w Call Center,
- znajomość j. angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
- doskonałe umiejętności organizacyjne i interpersonalne,
- orientacja na zapewnienie wysokiej jakości standardów obsługi klienta,
- samodzielność w działaniu oraz inicjatywa.
Oferujemy:- pracę w międzynarodowej firmie o ustabilizowanej pozycji na rynku,
- umowę o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie wraz z pakietem socjalnym,
- możliwość rozwoju umiejętności menadżerskich,
- przyjazną atmosferę pracy.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Team Leader Call Center
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:zarządzanie podległym zespołem,
bieżące wsparcie i motywowanie konsultantów,
administrowanie harmonogramem wykonywania zadań przez pracowników,
aktywny udział w rozwijaniu i udoskonalaniu obowiązujących procesów, analiza pracy konsultantów, propozycje zmian i usprawnień,
sporządzenie raportów operacyjnych, analiza danych, kontrola i raportowanie.
Wymagania:minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
mile widziane doświadczenie w zarządzaniu zespołem w Call Center,
znajomość j. angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację,
bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
doskonałe umiejętności organizacyjne i interpersonalne,
orientacja na zapewnienie wysokiej jakości standardów obsługi klienta,
samodzielność w działaniu oraz inicjatywa.
Oferujemy:pracę w międzynarodowej firmie o ustabilizowanej pozycji na rynku,
umowę o pracę,
atrakcyjne wynagrodzenie wraz z pakietem socjalnym,
możliwość rozwoju umiejętności menadżerskich,
przyjazną atmosferę pracy.