zmień miasto
Jesteś tutaj:
ZNAJDŹ OFERTĘ PRACY
Rodzaj pracy
 
 
Branża
BRANŻE
ID:241144

Team Leader Call Center

Numer referencyjny: a0t5800000OacNAAAZ

Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.

Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:

Team Leader Call Center
Miejsce pracy: Warszawa

Obowiązki:
  • zarządzanie podległym zespołem,
  • bieżące wsparcie i motywowanie konsultantów,
  • administrowanie harmonogramem wykonywania zadań przez pracowników,
  • aktywny udział w rozwijaniu i udoskonalaniu obowiązujących procesów, analiza pracy konsultantów, propozycje zmian i usprawnień,
  • sporządzenie raportów operacyjnych, analiza danych, kontrola i raportowanie.
Wymagania:
  • minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • mile widziane doświadczenie w zarządzaniu zespołem w Call Center,
  • znajomość j. angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
  • doskonałe umiejętności organizacyjne i interpersonalne,
  • orientacja na zapewnienie wysokiej jakości standardów obsługi klienta,
  • samodzielność w działaniu oraz inicjatywa.
Oferujemy:
  • pracę w międzynarodowej firmie o ustabilizowanej pozycji na rynku,
  • umowę o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie wraz z pakietem socjalnym,
  • możliwość rozwoju umiejętności menadżerskich,
  • przyjazną atmosferę pracy.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.

Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:



Team Leader Call Center

Miejsce pracy: Warszawa

Obowiązki:zarządzanie podległym zespołem,
bieżące wsparcie i motywowanie konsultantów,
administrowanie harmonogramem wykonywania zadań przez pracowników,
aktywny udział w rozwijaniu i udoskonalaniu obowiązujących procesów, analiza pracy konsultantów, propozycje zmian i usprawnień,
sporządzenie raportów operacyjnych, analiza danych, kontrola i raportowanie.


Wymagania:minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
mile widziane doświadczenie w zarządzaniu zespołem w Call Center,
znajomość j. angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację,
bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
doskonałe umiejętności organizacyjne i interpersonalne,
orientacja na zapewnienie wysokiej jakości standardów obsługi klienta,
samodzielność w działaniu oraz inicjatywa.


Oferujemy:pracę w międzynarodowej firmie o ustabilizowanej pozycji na rynku,
umowę o pracę,
atrakcyjne wynagrodzenie wraz z pakietem socjalnym,
możliwość rozwoju umiejętności menadżerskich,
przyjazną atmosferę pracy.
REKLAMA

Polecane oferty

Praca

Praca w branży

Praca na stanowisku

Oferty pracy wg rodzaju

FB dlaMaturzysty.pl reklama