Agencja Zatrudnienia Unique People o numerze 27584 prowadzi kompleksowy zakres usług rekrutacyjnych dla wszystkich spółek CCIG Group.
CCIG GROUP to wyjątkowa organizacja działająca na rynku call & contact center z wieloletnim doświadczeniem zarówno na rynku polskim jak i zagranicznym. Specjalizuje się w wielokanałowej komunikacji biznesu z klientem końcowym. Współpracujemy z jedną z największych firm zajmujących się assistance w Polsce. Jeśli chcesz rozwinąć swoje umiejętności w obsłudze klienta to zaaplikuj już dziś. Dołącz do zespołu najlepszych specjalistów i sprawdź co możesz zyskać na współpracy z nami.
Telefoniczny Doradca Klienta! - Infolinia przychodząca
Agencja Zatrudnienia Unique People o numerze 27584 prowadzi kompleksowy zakres usług rekrutacyjnych dla wszystkich spółek CCIG Group.
CCIG GROUP to wyjątkowa organizacja działająca na rynku call & contact center z wieloletnim doświadczeniem zarówno na rynku polskim jak i zagranicznym. Specjalizuje się w wielokanałowej komunikacji biznesu z klientem końcowym. Współpracujemy z jedną z największych firm zajmujących się assistance w Polsce. Jeśli chcesz rozwinąć swoje umiejętności w obsłudze klienta to zaaplikuj już dziś. Dołącz do zespołu najlepszych specjalistów i sprawdź co możesz zyskać na współpracy z nami.
Telefoniczny Doradca Klienta!
Telefoniczny Doradca Klienta! - Infolinia przychodząca
Miejsce pracy:
Warszawa
Twoim głównym zadaniem będą:
przyjmowanie zgłoszeń od właścicieli niesprawnych pojazdów drogowych,
przyjmowanie zgłoszeń awarii i kolizji drogowych,
organizacja dodatkowych świadczeń, t.j.: samochody zastępcze, noclegi w Polsce oraz za granicą, transport naprawionego pojazdu, taxi, etc.,
pośredniczenie w kontakcie z autoryzowanymi serwisami.
Czego wymagamy?
umiejętności pracy w zespole,
podzielności uwagi (pracujemy na kilku aplikacjach jednocześnie),
umiejętności szukania rozwiązania, wyszukiwania niezbędnych informacji,
umiejętności szybkiego reagowania na potrzeby klienta,
łatwości nawiązywania pozytywnych relacji, wysokiej kultury osobistej,
dyspozycyjności 4-5 dni w tygodniu w systemie zmianowym (projekt pracuje w godzinach 7.00 - 20.00) + 1 weekend w ciągu miesiąca.
Mile widziane doświadczenie w Call Center.
Oferujemy w zamian:
stałe wynagrodzenie oraz dodatkowy bonus motywacyjny,
pakiet wdrożeniowy, który przygotuje Cię do samodzielnej pracy,
możliwość rozwoju w strukturze firmy,
współpraca z doświadczonym zespołem specjalistów,
możliwość pracy hybrydowej w kolejnym etapie po okresie wdrożeniowym,
swobodny dress-code, owocowe czwartki, praca w przyjaznej atmosferze.