Premiery - Teatr

Janda reżyseruje Allena
Janda reżyseruje Allena Warszawa

Już 15 listopada w warszawskim Teatrze Polonia odbędzie się premiera absurdalnej sztuki Woody'ego Allen'a - „God". Polski tytuł sztuki, to „Bóg". Reżyserką jest Krystyna Janda.

„Przylgnięcie” - premiera w Laboratorium Dramatu
„Przylgnięcie” - premiera w Laboratorium Dramatu Warszawa

Laboratorium Dramatu zaprasza w najbliższą sobotę (18 października) na warszawską premierę sztuki "Przylgnięcie" Piotra Rowickiego. Utwór porusza temat udziału Polaków w morderstwach żydowskich sąsiadów i zbiorowej (nie)pamięci o tamtych wydarzeniach.

"Elementarz dla mieszkańców miasta"
"Elementarz dla mieszkańców miasta" Warszawa

10, 11 i 12 października zapraszamy na Scenę Współczesną przy Starej Prochoffni na premierowe spektakle „Elementarz dla mieszkańców miasta”.

Żebrowski i Fraszyńska w "Uchu Van Gogha"
Żebrowski i Fraszyńska w "Uchu Van Gogha" Warszawa

Twórcy legendarnego już "Fredro dla dorosłych mężów i żon", jednego z najbardziej obleganych obecnie spektakli w Warszawie, realizują swoje kolejne przedstawienie.

Co na to penis?
Co na to penis? Warszawa

Zastanawialiście się kiedyś, co powiedziałby penis, gdyby umiał mówić? Zapewne chciałby porozmawiać o seksie. Wyobraźcie sobie jednak, iż nie tylko z nim rozmawiacie, ale ma on dominujący wpływ na Wasze życie.

"O lepszy świat" - premiera w Wytwórni
"O lepszy świat" - premiera w Wytwórni Warszawa

16 maja w Teatrze Wytwórnia premiera spektaklu "O lepszy świat" (reż. Thomas Harzem) według dramatu Rolanda Schimmelpfenninga. Kolejne spektakle 17 maja (godz. 22.00) oraz 18 maja (20.00).

Kraniec
Kraniec Warszawa

Teatr Wytwórnia obchodzi swoje 17 urodziny. Z tej okazji 17 listopada o godzinie 22:00, odbędzie się premiera przedstawienia "Kraniec".

Ostatnio dodane
ŁÃłÅźko pełne cudzoziemcÃłw
W Teatrze Capitol będzie "Łóżko pełne cudzoziemców" [FOTO] Warszawa

Podwójna premiera sztuki 22 i 26 lutego w Teatrze Capitol w Warszawie!

Republika marzeń
"Republika marzeń" Brunona Schulza w Polskim Teatrze Tańca

Autorzy odkłamują mit o prozie Schulza jako niedostępnej dla teatru.