Internet - Technologie

Linki sponsorowane - czy warto w nie zainwestować?

2021-02-15 13:14:22 | Warszawa

Stworzenie strony internetowej to dopiero pierwszy krok do zaistnienia w internecie. Aby dać się łatwo odnaleźć potencjalnym klientom potrzebne są konkretne działania związane z pozycjonowaniem. Jednym z nich jest inwestycja w linki sponsorowane.

linki sponsorowanePrzeciętny internauta, który przegląda sieć w poszukiwaniu konkretnych produktów lub usług, zwraca uwagę jedynie na kilka pierwszych wyników wyszukiwania. Z tego powodu tak ważne jest, aby strona znalazła się jak najwyżej na liście wyników związanych z konkretnymi frazami kluczowymi.

Czym są i jak działają linki sponsorowane?

Niemal każdy widział kiedyś na liście wyników wyszukiwania link, obok którego widniał napis "Reklama". Taki link jest właśnie linkiem sponsorowanym, a więc płatnym linkiem, który został opłacony przez właściciela danej witryny. Z punktu widzenia internauty nie ma znaczenia, czy korzysta on z linku sponsorowanego czy ze standardowego - wybierając oba linki przechodzi na tę samą witrynę. Różnica jednak pojawia się po stronie właściciela strony. Płacąc za linki sponsorowane, zyskuje on pewność, że jego strona pojawi się wysoko w wynikach wyszukiwania, dzięki czemu potencjalni klienci dowiedzą się o istnieniu firmy.

Jakich korzyści można spodziewać się, wybierając linki sponsorowane?

Wybierając linki sponsorowane, można liczyć na liczne korzyści. Po pierwsze i najważniejsze - linki sponsorowane przynoszą szybki efekt. Pojawiają się niemal natychmiast po ich uruchomieniu i trafiają dokładnie do osób, które poszukują aktualnie produktów lub usług oferowanych przez daną firmę. Po drugie, kampania linków sponsorowanych to elastyczne narzędzie reklamowe, które w pełni podlega zmianom w budżecie na reklamę lub w ustawieniach kampanii. Dzięki temu można wciąż kontrolować wysokość kosztów, jaką firma ponosi na reklamę w internecie.

Co więcej, taka kampania jest w pełni mierzalna, a więc łatwo można sprawdzić czy przynosi oczekiwane efekty. Do zalet zalicza się również efektywność - firma płaci jedynie za konkretną ilość kliknięć w reklamę, a nie za jej samo pojawienie się w wynikach wyszukiwania. Choć kampania linków sponsorowanych jest stosunkowo prosta w przygotowaniu, lepiej powierzyć ją profesjonalistom z https://datamasters.pl/linki-sponsorowane/, aby maksymalnie zwiększyć swoje szanse na sukces i osiągnąć spektakularne efekty reklamy, jednocześnie wydając na nią tylko tyle, ile w danym momencie firma jest w stanie zapłacić.

Artykuł Partnera

fot. pexels.com

Komentarze
Redakcja dlaStudenta.pl nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.
Zobacz także
Jak zwiększyć swoją popularność na TikToku?
Jak zwiększyć swoją popularność na TikToku?

Zobacz, jak działa algorytm aplikacji.

bankowość mobilna
Raport NetB@nk: III kwartał z dalszym wzrostem aktywnych użytkowników aplikacji mobilnych

Łączna liczba użytkowników aplikacji mobilnych przekroczyła 21 milionów.

BBC
BBC Podcasts Premium już w Polsce

Ile będzie kosztowała usługa?

Polecamy
rÃłd smoka 7
Top 10 memów dotyczących 7. odcinka serialu "Ród smoka" [Zestawienie]

Zobacz, co o nowym serialu odcinku produkcji HBO sądzą internauci.

Ostatnio dodane
Jak zwiększyć swoją popularność na TikToku?
Jak zwiększyć swoją popularność na TikToku?

Zobacz, jak działa algorytm aplikacji.

bankowość mobilna
Raport NetB@nk: III kwartał z dalszym wzrostem aktywnych użytkowników aplikacji mobilnych

Łączna liczba użytkowników aplikacji mobilnych przekroczyła 21 milionów.