Pozycjonowanie Stron w Warszawie - Agencja SEO czy Freelancer?
2019-01-25 15:35:03 | WarszawaWarszawa, to wspaniałe miasto ukazujące ogrom ludzkich możliwości. Wiele osób stara się zbudować tu nowe życie – w szczególności biznesowe. W chwili obecnej do osiągania najwyższych celów, przedsiębiorcy muszą mocno stawiać na reklamę online, co w 90% przypadków wiąże się z pozycjonowaniem strony internetowej.
W jaki sposób zabrać się do pozycjonowania?
Niestety samodzielne pozycjonowanie strony internetowej jest operacją bardzo czasochłonną, która praktycznie zawsze wymaga od nas dużej ilości czasu, wiedzy oraz oczywiście środków finansowych. Biorąc pod uwagę wyżej wymienione czynniki dotyczące pozycjonowania stron internetowych, powinniśmy rozejrzeć się za kimś kto posiada doświadczenie w pozycjonowaniu stron internetowych i posiada jakieś sukcesy na większych rynkach lokalnych takich jak np. Warszawa.
Agencja SEO czy Freelencer?
Naturalnie nie da się w żadnym przypadku przewidzieć czy zarówno agencja SEO lub Freelancer odniosą satysfakcjonujące wyniki pozycjonowania strony, jednakże w 99% przypadków znacznie lepszym wyborem będzie agencja SEO. Warto byłoby tutaj dodać, że bierzemy pod uwagę tylko uczciwe podmioty. Argumentów, które przemawiają za agencją SEO jest naprawdę bardzo wiele:
- Duża liczba tematycznych stron zapleczowych,
- Wsparcie Copywritera,
- Możliwość kontaktu ze specjalistą SEO/SEM w dowolnych godzinach pracy,
- Możliwość wykorzystania najnowszych i najlepszych aplikacji wspomagających pozycjonowania (ceny specjalistycznego oprogramowania to często tysiące dolarów miesięcznie)
- Dostęp do specjalisty SEO specjalizującego się w pozycjonowaniu lokalnym,
- Oraz wiele innych.
Na co należy zwrócić szczególną uwagę?
- Oferta – czy zawiera wszystkie interesujące nas słowa kluczowe oraz czy zawarta jest informacja o średniej ilości wyszukiwania poszczególnych słów. Często zdarza się, że nieuczciwe agencje proponują klientom pozycjonowanie słów kluczowych z bardzo niskim potencjałem, na przykład zamiast frazy „Pizzeria Warszawa” w ofercie widnieje „Tania Pizzeria w Warszawie”.
- Doświadczenie – zawsze warto dowiedzieć się o poprzednie lub obecne doświadczenia w naszej branży i na rynku lokalnym.
- Czas – jak długo będziemy czekać na efekty pozycjonowania? - Naturalnie nikt nie jest w stanie udzielić gwarancji na osiągnięcie konkretnego efektu w określonym czasie, jednak warto dopytać o estymowany termin (pamiętajmy, że tutaj wszystkie karty rozdaje Google, a zadaniem pozycjonerów jest w maksymalnym stopniu dostosować stronę do wymogów Google, tak, aby mogła osiągać najwyższe miejsca w rankingu).
Umowa – zawsze należy czytać ją w całości bez żadnego pośpiechu. Przede wszystkim musimy zweryfikować występujące kary umowne, okres wypowiedzenia oraz gwarantowane działania. Z pewnością warto zadbać o to, aby w umowie znalazł się zapis chroniący wszystkie wrażliwe dane dotyczące procesu pozycjonowania, zarówno po stronie zleceniodawcy jak i zleceniobiorcy.
Artykuł został przygotowany we współpracy z 1stplace.pl