Radio Kampus uzyskało koncesję na emisję reklam
2006-12-28 14:37:42 | WarszawaAkademickie Radio Kampus 97,1 FM uzyskało koncesję na emisję 2% reklam w dobowym czasie nadawania.
Decyzją nr DK - 317/2006 - 1/316 z dnia 18 grudnia 2006 roku na wniosek Uniwersytetu Warszawskiego, Akademickiemu Radiu Kampus (97,1 FM) zmieniono koncesję. Zmiana zapisów dotyczy udziału reklam w dobowym czasie nadawania, zerowy próg obowiązujący do tej pory zamieniono na 2 % udział reklam i audycji sponsorowanych.
„Dotychczasowa misja AR Kampus - szkolenie dziennikarzy radiowych przyniosła zaskakująco dobre rezultaty. Studenci, którzy pierwsze kroki w eter stawiali w naszej rozgłośni w tej chwili są już wykwalifikowanymi pracownikami zdecydowanej większości stacji radiowych lokalnych i ogólnopolskich. Dlatego też postanowiliśmy rozszerzyć możliwości szkoleniowe Radia Kampus Pion Promocji i Reklamy, który będzie szkolił studentów warszawskich uczelni w tym zakresie." - mówi Iwona Kostka - Kwiatkowska Redaktor Naczelna Akademickiego Radia Kampus.
„Nasze Radio odniosło ogromny sukces. Reklamodawcy sami pytają o możliwość emisji reklam na antenie Akademickiego Radia Kampus, postanowiliśmy, zatem wyjść im naprzeciw." - dodaje Artur Lompart Rzecznik Prasowy Uniwersytetu Warszawskiego, właściciela koncesji AR Kampus.
„Nasza grupa docelowa jest doskonale sprecyzowana, myślę, że wypełnimy lukę na rynku reklamowym, podobnie zresztą jak wypełniamy ją, jeśli chodzi o nasz program." - Anna Paczuska, koordynator Pionu Promocji i Reklamy Akademickiego Radia Kampus.
Roczny koszt utrzymania akademickiej rozgłośni w Warszawie wynosi 600 tys. zł i jest w całości pokrywany przez właściciela - Uniwersytet Warszawski.
Decyzją nr DK - 317/2006 - 1/316 z dnia 18 grudnia 2006 roku na wniosek Uniwersytetu Warszawskiego, Akademickiemu Radiu Kampus (97,1 FM) zmieniono koncesję. Zmiana zapisów dotyczy udziału reklam w dobowym czasie nadawania, zerowy próg obowiązujący do tej pory zamieniono na 2 % udział reklam i audycji sponsorowanych.
„Dotychczasowa misja AR Kampus - szkolenie dziennikarzy radiowych przyniosła zaskakująco dobre rezultaty. Studenci, którzy pierwsze kroki w eter stawiali w naszej rozgłośni w tej chwili są już wykwalifikowanymi pracownikami zdecydowanej większości stacji radiowych lokalnych i ogólnopolskich. Dlatego też postanowiliśmy rozszerzyć możliwości szkoleniowe Radia Kampus Pion Promocji i Reklamy, który będzie szkolił studentów warszawskich uczelni w tym zakresie." - mówi Iwona Kostka - Kwiatkowska Redaktor Naczelna Akademickiego Radia Kampus.
„Nasze Radio odniosło ogromny sukces. Reklamodawcy sami pytają o możliwość emisji reklam na antenie Akademickiego Radia Kampus, postanowiliśmy, zatem wyjść im naprzeciw." - dodaje Artur Lompart Rzecznik Prasowy Uniwersytetu Warszawskiego, właściciela koncesji AR Kampus.
„Nasza grupa docelowa jest doskonale sprecyzowana, myślę, że wypełnimy lukę na rynku reklamowym, podobnie zresztą jak wypełniamy ją, jeśli chodzi o nasz program." - Anna Paczuska, koordynator Pionu Promocji i Reklamy Akademickiego Radia Kampus.
Roczny koszt utrzymania akademickiej rozgłośni w Warszawie wynosi 600 tys. zł i jest w całości pokrywany przez właściciela - Uniwersytet Warszawski.
Słowa kluczowe: Radio Kampus, koncesja, warszawa