ID:238800
Specjalista/ka IT ds. wsparcia użytkowników
Numer referencyjny: a0t5800000FbkmGAAR
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista/ka IT ds. wsparcia użytkowników
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:- informowanie na temat zmian usług i wprowadzania nowych usług IT, a także udzielania odpowiedzi na pytania, dotyczące obszaru IT, zgłaszane za pośrednictwem w wewnętrznych portali,
- wsparcie użytkowników przy uruchamianiu nowego sprzętu lub oprogramowania, kierowanie zleceń do dostawców usług IT (w zakresie niedostępnym dla użytkowników) oraz inicjowanie eskalacji według określonych procedur,
- koordynacja i realizacja procesu on/off boadringu pracowników z perspektywy systemów IT,
- prowadzenie krótkich szkoleń wprowadzających z obszaru rozwiązań IT stosowanych w firmie,
- udział w koordynacji i realizacji testów z udziałem użytkowników, włączając zbieranie informacji zwrotnej oraz zaangażowanie w działania szkoleniowe podczas wdrożeń rozwiązań IT/telco,
- doradztwo przy zamawianiu i zakupach w obszarze IT/telco (urządzenia peryferyjne i oprogramowanie),
- inicjowanie lub wspieranie działań, w zakresie zarządzania licencjami na oprogramowanie,
- bycie punktem kontaktowym dla centralnych służb IT, w zakresie zadań utrzymania środowiska IT,
- wsparcie procesu realizacji napraw gwarancyjnych sprzętu IT/telco,
- uczestnictwo w regionalnej społeczności koordynatorów IT.
Wymagania:- zainteresowanie obszarem IT, komunikacji biznesowej oraz wdrażaniem rozwiązań biznesowych opartych o nowe technologie,
- umiejętność i chęć uczenia się w zakresie zagadnień IT, z uwzględnieniem sprzętu, systemów i podstawowych aplikacji użytkownika,
- 1-2 lata na stanowisku o podobnym zakresie odpowiedzialności,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie - warunek konieczny - pozwalająca na swobodną komunikację w kwestiach technicznych z helpdesk.
Oferujemy:- możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowisku (kontakt z IT koordynatorami z innych krajów),
- dostęp do najnowszych technologii,
- atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze oraz premiowe,
- bogaty pakiet benefitów,
- możliwości rozwoju zawodowego w firmie, będącej liderem w branży.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista/ka IT ds. wsparcia użytkowników
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:informowanie na temat zmian usług i wprowadzania nowych usług IT, a także udzielania odpowiedzi na pytania, dotyczące obszaru IT, zgłaszane za pośrednictwem w wewnętrznych portali,
wsparcie użytkowników przy uruchamianiu nowego sprzętu lub oprogramowania, kierowanie zleceń do dostawców usług IT (w zakresie niedostępnym dla użytkowników) oraz inicjowanie eskalacji według określonych procedur,
koordynacja i realizacja procesu on/off boadringu pracowników z perspektywy systemów IT,
prowadzenie krótkich szkoleń wprowadzających z obszaru rozwiązań IT stosowanych w firmie,
udział w koordynacji i realizacji testów z udziałem użytkowników, włączając zbieranie informacji zwrotnej oraz zaangażowanie w działania szkoleniowe podczas wdrożeń rozwiązań IT/telco,
doradztwo przy zamawianiu i zakupach w obszarze IT/telco (urządzenia peryferyjne i oprogramowanie),
inicjowanie lub wspieranie działań, w zakresie zarządzania licencjami na oprogramowanie,
bycie punktem kontaktowym dla centralnych służb IT, w zakresie zadań utrzymania środowiska IT,
wsparcie procesu realizacji napraw gwarancyjnych sprzętu IT/telco,
uczestnictwo w regionalnej społeczności koordynatorów IT.
Wymagania:zainteresowanie obszarem IT, komunikacji biznesowej oraz wdrażaniem rozwiązań biznesowych opartych o nowe technologie,
umiejętność i chęć uczenia się w zakresie zagadnień IT, z uwzględnieniem sprzętu, systemów i podstawowych aplikacji użytkownika,
1-2 lata na stanowisku o podobnym zakresie odpowiedzialności,
bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie - warunek konieczny - pozwalająca na swobodną komunikację w kwestiach technicznych z helpdesk.
Oferujemy:możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowisku (kontakt z IT koordynatorami z innych krajów),
dostęp do najnowszych technologii,
atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze oraz premiowe,
bogaty pakiet benefitów,
możliwości rozwoju zawodowego w firmie, będącej liderem w branży.