Opis stanowiska:
Czy praca z ludźmi jest Twoją pasją?
Sukcesy w relacjach z Klientem, motywują Cię do pójścia o krok dalej?
Marzysz o rozwoju kariery w międzynarodowej organizacji działającej w nowoczesnej branży, jaką jest Travel e-commerce?
Jeśli TAK, to szukamy właśnie Ciebie!
Aplikuj i dołącz do nas jako Customer Service Specialist.
Jakie wyzwania na Ciebie czekają:
- Praca w systemie zmianowym
- Codzienne inspirowanie naszych Klientów do podróży
- Wsparcie naszych Klientów, kiedy muszą zmienić swoje plany wyjazdowe
- Doradztwo i odpowiedź na zaistniałe potrzeby
- Kontakty z obiektami hotelowymi w kwestiach organizacyjnych
- Współpraca z innymi działami w firmie
Oferujemy:
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się, międzynarodowej organizacji z branży travel e-commerce
- Praca 0,7 etatu
- Umowa zlecenie z płatnym urlopem
- Praca zmianowa, z grafikiem dopasowanym do możliwości pracy kandydata (godziny dostępności dla klientów: pon-pt 8-20, weekendy 10-18)
- Krótki proces rekrutacyjny i możliwość rozpoczęcia pracy "od zaraz"
- Hybrydowy model pracy
- Wsparcie w procesie adaptacji i cykl szkoleń wprowadzających
- Świetną atmosferę pracy w zgranym zespole
- Elastyczne godziny rozpoczęcia i zakończenia pracy
- Pakiet benefitów indywidualnych: prywatną opiekę medyczną, dofinansowanie ubezpieczenia na życie oraz kartę Multisport
- Środki na rezerwacje wyjazdów na Travelist.pl
Czego od Ciebie oczekujemy:
- Komunikatywności i cierpliwości podczas obsługi Klientów przez telefon lub e-mail
- Wysokiej kultury osobistej
- Znajomości języka angielskiego i polskiego
- Mile widziane będzie doświadczenie w turystyce i/lub obsłudze klienta