ID:240487
Junior HR administrator z językiem angielskim
Numer referencyjny: a0t5800000OZtBWAA1
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Junior HR administrator z językiem angielskim
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:- wprowadzanie danych do systemu,
- kontakt z klientami firmy w celu wyjaśniania szczegółów dokonanych płatności,
- przygotowywanie raportów z zakresu pracy działu,
- bieżące prace administracyjne zlecane przez przełożonego.
Wymagania:- dobra znajomość języka angielskiego w mowie oraz w piśmie (poziom minimum B2) warunek konieczny!
- dobra znajomość MS Office (w szczególności Excel),
- wcześniejsze doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutetm,
- mile widziani studenci zaoczni/absolwenci lub studenci dzienni ostatnich lat kierunków: zarządzanie zasobami ludzkimi, finanse i rachunkowość, administracja.
Oferujemy:- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową,
- wynagrodzenie: 4500 zł brutto/miesiąc,
- zatrudnienie minimum 3 miesiące z możliwością podjęcia dłuższej współpracy,
- możliwość zdobycia doświadczenia w HR,
- pracę w międzynarodowym środowisku w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- pakiet benefitów,
- pakiet szkoleń wewnętrznych,
- pracę w młodym, energicznym zespole.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Junior HR administrator z językiem angielskim
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:wprowadzanie danych do systemu,
kontakt z klientami firmy w celu wyjaśniania szczegółów dokonanych płatności,
przygotowywanie raportów z zakresu pracy działu,
bieżące prace administracyjne zlecane przez przełożonego.
Wymagania:dobra znajomość języka angielskiego w mowie oraz w piśmie (poziom minimum B2) warunek konieczny!
dobra znajomość MS Office (w szczególności Excel),
wcześniejsze doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutetm,
mile widziani studenci zaoczni/absolwenci lub studenci dzienni ostatnich lat kierunków: zarządzanie zasobami ludzkimi, finanse i rachunkowość, administracja.
Oferujemy:zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową,
wynagrodzenie: 4500 zł brutto/miesiąc,
zatrudnienie minimum 3 miesiące z możliwością podjęcia dłuższej współpracy,
możliwość zdobycia doświadczenia w HR,
pracę w międzynarodowym środowisku w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
pakiet benefitów,
pakiet szkoleń wewnętrznych,
pracę w młodym, energicznym zespole.