Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Kierownik działu zakupów (m/k)
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:- analiza potrzeb materiałowych, nadzorowanie bieżącego procesu zaopatrywania oraz redukowanie kosztów materiałowych poprzez racjonalną politykę zakupową (cena / jakość / logistyka / termin płatności),
- analizowanie rynku i poszukiwanie nowych dostawców, sporządzanie zapytań ofertowych,
- negocjowanie warunków zawieranych umów w zakresie zakupu materiałów, surowców, towarów handlowych, energii, usług dla dwóch zakładów,
- zagwarantowanie ciągłości dostaw i zaopatrzenia zakładów w surowce, materiały i towary handlowe,
- nadzór nad procesem zamówień i odpowiedzialność za terminowość dostaw,
- opracowanie i nadzór nad przestrzeganiem standardów zakupowych,
- obsługa modułu zakupowego w systemie SAP,
- zarządzanie podległymi pracownikami działu zakupów,
- nadzór i organizacja pracy magazynu surowców oraz zarządzanie zespołem tam pracującym,
- ścisła współpraca z działem produkcji i planowania w celu zapewnienia terminowych i optymalnych cenowo zakupów surowców, materiałów do produkcji.
Wymagania:- wyższe wykształcenie o kierunku ekonomicznym lub technicznym,
- co najmniej 5-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie produkcji przypraw mokrych,
- znajomość branży (kontakty wśród dostawców, znajomość trendów),
- wysokie i potwierdzone zdolności negocjacyjne,
- dobra znajomość języka angielskiego,
- znajomość systemów środowiska Windows,
- znajomość systemu SAP (moduł MM).
Oferujemy:- atrakcyjne wynagrodzenie i dodatkowe benefity (m.in. prywatna opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie),
- pracę w stabilnej, międzynarodowej firmie w przyjaznej atmosferze,
- możliwość zdobycia nowego doświadczenia i umiejętności,
- miłą atmosferę i wsparcie doświadczonego zespołu.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Kierownik działu zakupów (m/k)
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:
- analiza potrzeb materiałowych, nadzorowanie bieżącego procesu zaopatrywania oraz redukowanie kosztów materiałowych poprzez racjonalną politykę zakupową (cena / jakość / logistyka / termin płatności),
- analizowanie rynku i poszukiwanie nowych dostawców, sporządzanie zapytań ofertowych,
- negocjowanie warunków zawieranych umów w zakresie zakupu materiałów, surowców, - towarów handlowych, energii, usług dla dwóch zakładów,
- zagwarantowanie ciągłości dostaw i zaopatrzenia zakładów w surowce, materiały i towary handlowe,
- nadzór nad procesem zamówień i odpowiedzialność za terminowość dostaw,
- opracowanie i nadzór nad przestrzeganiem standardów zakupowych,
- obsługa modułu zakupowego w systemie SAP,
- zarządzanie podległymi pracownikami działu zakupów,
- nadzór i organizacja pracy magazynu surowców oraz zarządzanie zespołem tam pracującym,
- ścisła współpraca z działem produkcji i planowania w celu zapewnienia terminowych i optymalnych cenowo zakupów surowców, materiałów do produkcji.
Wymagania:
- wyższe wykształcenie o kierunku ekonomicznym lub technicznym,
- co najmniej 5-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie produkcji przypraw mokrych,
- znajomość branży (kontakty wśród dostawców, znajomość trendów),
- wysokie i potwierdzone zdolności negocjacyjne,
- dobra znajomość języka angielskiego,
- znajomość systemów środowiska Windows,
- znajomość systemu SAP (moduł MM).
Oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie i dodatkowe benefity (m.in. prywatna opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie),
- pracę w stabilnej, międzynarodowej firmie w przyjaznej atmosferze,
- możliwość zdobycia nowego doświadczenia i umiejętności,
- miłą atmosferę i wsparcie doświadczonego zespołu.