Rekrutację prowadzi Agencja Zatrudnienia Unique People o numerze 27584, spółka wchodząca w skład grupy CCIG Group, największej grupy w branży Call Center w Polsce.
Aktualnie do naszego zespołu w Warszawie poszukujemy osób, które posługują się j.angielskim i chcą spróbować swoich sił w Obsłudze Klienta poprzez Live-chat.
Nie czekaj, zrób krok w stronę swojej kariery i zaaplikuj do nas już dziś!
Live-chat! Obsługa Klienta!
Miejsce pracy:
Warszawa
Jakie czekają na Ciebie obowiązki?
pisemna komunikacja z Klientem poprzez kanały typu live-chat,
odpowiadanie na pytania dotyczące rozkładu czy przebiegu lotów, a także wszelkie pytania związane z bagażem, dokumentami i podróżą,
przekazywanie pasażerom informacji na temat zmian związanych z rozkładem lotów,
wsparcie pasażerów na każdym etapie podróży.
Czego od Ciebie wymagamy?
znajomości języka angielskiego na poziomie B1/B2,
znajomości języka polskiego lub rosyjskiego na poziomie komunikatywnym,
umiejętności pracy pod presją i szukania rozwiązań,
dyspozycyjności w godzinach 6.00 - 22.00
dokładności, precyzji i dbałości o szczegóły,
chęci do pracy :)
Co chcemy Ci zaoferować?
stałe wynagrodzenie,
wdrożenie, które umożliwi Ci bezstresowy start na projekcie,
możliwość rozwoju w ramach struktury CCIG,
wsparcie ze strony trenerów oraz wykwalifikowanego zespołu specjalistów,
dodatkowe benefity t.j.: karta Multisport, ubezpieczenie grupowe, ubezpieczenie medyczne,
karta zniżkowa do pobliskich knajpek, świeże owoce w każdy czwartek, swobodny dress code, biblioteczka.
Live-chat! Obsługa Klienta!
Rekrutację prowadzi Agencja Zatrudnienia Unique People o numerze 27584, spółka wchodząca w skład grupy CCIG Group, największej grupy w branży Call Center w Polsce.
Aktualnie do naszego zespołu w Warszawie poszukujemy osób, które posługują się j.angielskim i chcą spróbować swoich sił w Obsłudze Klienta poprzez Live-chat.
Nie czekaj, zrób krok w stronę swojej kariery i zaaplikuj do nas już dziś!
Live-chat! Obsługa Klienta!
Miejsce pracy:
Warszawa
Jakie czekają na Ciebie obowiązki?
pisemna komunikacja z Klientem poprzez kanały typu live-chat,
odpowiadanie na pytania dotyczące rozkładu czy przebiegu lotów, a także wszelkie pytania związane z bagażem, dokumentami i podróżą,
przekazywanie pasażerom informacji na temat zmian związanych z rozkładem lotów,
wsparcie pasażerów na każdym etapie podróży.
Czego od Ciebie wymagamy?
znajomości języka angielskiego na poziomie B1/B2,
znajomości języka polskiego lub rosyjskiego na poziomie komunikatywnym,
umiejętności pracy pod presją i szukania rozwiązań,
dyspozycyjności w godzinach 6.00 - 22.00
dokładności, precyzji i dbałości o szczegóły,
chęci do pracy :)
Co chcemy Ci zaoferować?
stałe wynagrodzenie,
wdrożenie, które umożliwi Ci bezstresowy start na projekcie,
możliwość rozwoju w ramach struktury CCIG,
wsparcie ze strony trenerów oraz wykwalifikowanego zespołu specjalistów,
dodatkowe benefity t.j.: karta Multisport, ubezpieczenie grupowe, ubezpieczenie medyczne,
karta zniżkowa do pobliskich knajpek, świeże owoce w każdy czwartek, swobodny dress code, biblioteczka.