ID:238853
Młodszy specjalista ds. zakupów (k/m)
Numer referencyjny: a0t5800000FbrBCAAZ
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Młodszy specjalista ds. zakupów (k/m)
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:- kompleksowa obsługa procesów zakupowych,
- wyszukiwanie, selekcjonowanie potencjalnych dostawców,
- negocjowanie cen,
- organizacja i nadzór przetargów zakupowych,
- bieżące prace administracyjno-biurowe.
Wymagania:- wykształcenie wyższe,
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane),
- znajomość aplikacji pakietu MS Office,
- poziom języka angielskiego umożliwiający swobodną komunikację,
- bardzo dobra organizacja pracy oraz orientacja na cel.
Oferujemy:- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- wynagrodzenie zasadnicze (4500 - 5500 zł brutto) + premia roczna po zrealizowaniu postawionych celów,
- szeroki pakiet benefitów pozapłacowych,
- program rozwoju kompetencji zakupowych,
- możliwość doszkolenia umiejętności językowych,
- perspektywa rozwoju w międzynarodowej, stabilnej organizacji.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Młodszy specjalista ds. zakupów (k/m)
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:kompleksowa obsługa procesów zakupowych,
wyszukiwanie, selekcjonowanie potencjalnych dostawców,
negocjowanie cen,
organizacja i nadzór przetargów zakupowych,
bieżące prace administracyjno-biurowe.
Wymagania:wykształcenie wyższe,
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane),
znajomość aplikacji pakietu MS Office,
poziom języka angielskiego umożliwiający swobodną komunikację,
bardzo dobra organizacja pracy oraz orientacja na cel.
Oferujemy:zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
wynagrodzenie zasadnicze (4500 - 5500 zł brutto) + premia roczna po zrealizowaniu postawionych celów,
szeroki pakiet benefitów pozapłacowych,
program rozwoju kompetencji zakupowych,
możliwość doszkolenia umiejętności językowych,
perspektywa rozwoju w międzynarodowej, stabilnej organizacji.