Jak kształtować system wartości konsumenta?
2008-04-16 13:00:22 | Warszawa"Marketing Społeczny" - taki tytuł będzie nosiła konferencja organizowana przez Szkołę Główną Handlową w Warszawie. Zaplanowana ją na 23 kwietnia.
Dwa dni wcześniej w Auli Spadochronowej SGH wyświetlane będą spoty reklamowe na temat marketingu społecznego. W dniu konferencji (23 kwietnia, godz. 11.40, sala 230G) będzie można wziąć udział w workshopie przygotowanym przez panią Elżbietę Pełka - dyrektora generalnego agencji reklamowej Elżbieta Pełka Creative Services, wspierającej kampanie społeczne, m.in. Fundacji Dzieci Niczyje. Dla najlepszych czekają nagrody.
Organizatorem konferencji jest Studenckie Naukowe Koło Marketingu działające przy Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Szczegółowy plan konferencji:
11.40 - 12.40 - workshop przygotowany przez panią Elżbietę Pełka i Marię Keller-Hamela z Fundacji Dzieci Niczyje (230G);
12.40 - 13.30 - przerwa;
13.30 - 17.00 - główna część wydarzenia - konferencja na temat Marketingu Społecznego (aula A);
Prelegenci:
- Elżbieta Pełka (agencja reklamowa Elżbieta Pełka Creative Services) - trendy w marketingu społecznym w Polsce i na świecie;
- Agnieszka Karoń (Fundacja Anny Dymnej „Mimo Wszystko") - usuwanie barier mentalnych, które oddzielają dwa pozornie odrębne światy ludzi niepełnosprawnych i pełnosprawnych, na przykładzie takich kampanii jak „Festiwal Zaczarowanej Piosenki" czy „Zwyciężać Mimo Wszystko";
- Marcin Izdebski (Fundacja Komunikacji Społecznej) - proces tworzenia kampanii społecznej oraz przedstawienie raportu z jej efektywności na przykładzie kampanii "Pomóż sobie. Zmień myślenie";
- Radosław Mysłek - działania marketingowe Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy - „instytucji największego zaufania społecznego".
JG/marketing-news.pl