Przedsiębiorczość 3.0 na Uczelni Łazarskiego - przedmiot o zakładaniu i prowadzeniu startupów
2019-06-26 15:20:43 | WarszawaPrzedsiębiorczość 3.0 to nowatorski przedmiot akademicki realizowany na Uczelni Łazarskiego, podczas którego studenci uczą się, jak tworzyć i prowadzić startupy. Poznajcie szczegóły inicjatywy i zwycięzców tegorocznej edycji!
O projekcie
Twórcami przedmiotu są dr Anita Zarzycka i Jarosław Kosyra z Wydziału Ekonomii i Zarządzania Uczelni Łazarskiego. Podczas zajęć studenci realizują swoje pomysły na bazie szablonu modelu biznesowego. Co roku przedmiot kończy się galą finałową, która odbywa się w prestiżowych warszawskich lokalizacjach (Business Link na Stadionie Narodowym, Google Campus, Przestrzeń from Facebook), gdzie najlepsze zespoły mają szansę zaprezentowania się przed inwestorami.
Edycja 2019
W 2019 r. gala odbyła się w Przestrzeni from Facebook i była organizowana przez Uczelnię Łazarskiego po raz siódmy. W rywalizacji wzięło udział 12 zespołów. Większość z nich zaprezentowała swoje pomysły wraz z MVP (Minimum Viable Product), na co w tym roku kładziono szczególną uwagę.
Finał
Finałową rundę pytań najlepszym zespołom zadawało jury w składzie: Mieczysław Błoński – Uczelnia Łazarskiego, Katarzyna Kołakowska – Youth Business Poland, Patrycja Donaburska – Fulbright Polska, Piotr Biederek – Aria S.A., Mariusz Bąberski – Eduekspert Sp. Z o.o.
Wygrał zespół Cheerio w składzie: Luba Astapovich i Egor Dreko z projektem ręcznie malowanych ubrań. Profil zwycięskiej drużyny można znaleźć na Instagramie: https://www.instagram.com/cheeriopl/
Partnerem głównym gali był: Youth Business Poland, partnerem wspierającym Fulbright Polska.
Więcej informacji na temat studiów na Uczelni Łazarskiego znajduje się na stronie: https://rekrutacja.lazarski.pl/.
Relacja
Film z zeszłorocznej edycji Gali Przedsiębiorczość 3.0:
ip
fot. materiały Uczelni Łazarskiego