Opis
Budowanie marki jest dziś ważniejsze, niż kiedykolwiek wcześniej. Jeśli chcesz zgłębić swoją wiedzę z zakresu zarządzania marką i połknąć marketingowego bakcyla, czekamy na Ciebie!
Exchange for Experience to międzynarodowa konferencja dla studentów organizowana przez Niezależne Zrzeszenie Studentów SGH. Tegoroczna, XIV edycja, odbędzie się pod hasłem Brand management – Big opportunities, big challenges, modern solutions! przy współpracy ze HP, P&G, Saatchi&Saatchi, Beneso i AgencjaMarketingowa.pl.
W trakcie trzydniowych, bezpłatnych warsztatów będziecie mieli okazję wziąć udział w szkoleniach, wykładach i case studies przeprowadzonych przez przedstawicieli znanych Wam marek i ekspertów z agencji marketingowych. To świetna okazja, żeby nabyć wyspecjalizowaną, konkretną wiedzę i sprawdzić, w jaki sposób można zastosować ją w praktyce!
Jak wziąć udział? Wystarczy wysłać swoje imię i nazwisko i tytuł warsztatu, w którym chcesz uczestniczyć na adres mailowy exchange4experience@gmail.com. Wciąż nie jesteś przekonany? Obejrzyj: https://www.youtube.com/watch?v=uMcyPQ1aWBE
Ze względu na udział studentów z zagranicy, oficjalnym językiem warsztatów będzie angielski.
Na szkolenia zapraszamy w dniach 5-7 listopada 2014 roku w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Pełen harmonogram dostępny jest na stronie http://e4e.nzssgh.pl. Zapraszamy również do śledzenia naszego fanpage'a: https://www.facebook.com/Exchange4Experience.
ip