Opis
Zarządzanie czasem w sytuacjach kryzysowych - warsztaty
Zarządzanie czasem to umiejętność, która jest coraz częściej pożądana w każdej sferze naszego życia w związku z ogromem obowiązków, jakie napotykamy. Nasz harmonogram często dodatkowo zaburzają sytuacje kryzysowe, które pojawiają się zarówno w życiu prywatnym jak i zawodowym.
Dlatego na zajęciach zostaną przedstawione ogólne zasady zarządzania czasem, zasady tworzenia planów (zasada Pareto, analiza „ABC", selekcja „ważność-pilność") oraz czynniki psychologiczne zakłócające realizację zadań. Omówione zostaną także sposoby radzenia sobie ze stresem w sytuacjach kryzysowych.
Ilość miejsc jest ograniczona, dlatego osoby chętne do udziału w zajęciach powinny się zapisać. Rejestracji można dokonać wyłącznie on-line na stronie: http://www.warsztaty.wszp.edu.pl/, tam także można znaleźć więcej informacji na temat warsztatów oraz osób je prowadzących.
Bezpłatne zajęcia odbędą się w Sali Konferencyjnej Wyższej Szkoły Zarządzania Personelem w Warszawie przy ul. Dereniowej 52/54.