Opis
Zarządzanie kryzysowe w administracji i biznesie
Zarządzanie kryzysowe to uporządkowana działalność polegająca na zapobieganiu sytuacjom kryzysowym lub przejmowaniu nad nimi kontroli i kształtowaniu ich przebiegu w drodze zaplanowanych działań.
Celem warsztatów, które będą poświęcone problemom zarządzania kryzysowego w administracji publicznej i biznesie, będzie przedstawienie i dyskusja zagadnieniami takimi jak: zarządzanie organizacją (systemem) w napiętej sytuacji (pod presją) , przygotowanie i działanie mające na celu zapobieganie, przeciwdziałanie i reagowanie w razie wystąpienia zakłóceń organizacji (systemu) oraz przywrócenie normalnego stanu.
Ilość miejsc jest ograniczona, dlatego osoby chętne do udziału w zajęciach powinny się zapisać. Rejestracji na zajęcia można dokonać wyłącznie on-line na stronie: http://www.warsztaty.wszp.edu.pl/ tam także można znaleźć więcej informacji na temat warsztatów oraz osób je prowadzących.
Bezpłatne zajęcia odbędą się w Sali Konferencyjnej Wyższej Szkoły Zarządzania Personelem w Warszawie przy ul. Dereniowej 52/54.