Opis
25 lutego o godz. 17. w Sali Konferencyjnej Budynku Samorządu Uniwersytetu Warszawskiego odbędzie się spotkanie pt. PROMUJ MODĘ NIEKONWENCJONALNIE organizowane przez Koło Naukowe Dziennikarstwa i PR Mody.
Po sukcesie majowej konferencji Moda 2.0, zespół moda.kn po raz kolejny zaprasza wszystkich pasjonatów mody i marketingu na podsumoanie swoich semestralnych działań. Tym razem członkowie koła postanowili się przyjrzeć najbardziej nowatorskim akcjom promocyjnym w tej branży.
Przedmiotem badań KNDiPRM były ciekawe, pomysłowe, angażujące odbiorców kampanie marketingowe. Jego członkowie obserwowali wpływ nowych technologii na rynek reklamy, analizowali realizację koncepcji CSR i przyglądali się wykorzystaniu nietypowych narzędzi w promocji marek modowych. Obserwowali też próby wkraczania mody do wydawałoby się zupełnie odległych światów, np. gier komputerowych. Wyniki badań zebrane zostały w postaci artykułów opublikowanych w kolejnym wydaniu e-kwartalnika „moda.kn.“, którego prezentacja zainauguruje wydarzenie.
Formą spotkania będą warsztaty prowadzone przez przez Magdę Bulerę-Payne- konsultanta Public Relations, która doświadczenie zawodowe zdobyła współtworząc wizerunek takich marek, jak Louis Vuitton, Deni Cler czy Joanna Klimas. Poprzedzi je wystąpienie dr Łukasza Przybysza z Zakładu PR i Marketingu Medialnego Instytutu Dziennikarstwa stanowiące merytoryczny wstęp do dalszej części. Na koniec każdy z gości będzie mógł zabrać głos, zadać pytanie naszemu ekspertowi lub podzielić się swoimi spostrzeżeniami.
Serdecznie zapraszamy!
ip